Historien bak bloggen...


Bloggen ble opprettet da jeg skulle reise til Afghansistan som vognfører i Force Protection i PRT 19/TSGF. Mye har endret seg siden den gang, og i år er jeg i gang med nye prosjekter. Fra august og ut desember skal bo i telt i Oslo marka, mens jeg fullfører mitt tredje og siste år på sykepleien.

fredag 23. oktober 2015

Ny Blogg

Jeg har ny blogg  VIVIANSREISE hvor fokuset er rettet mot friluftsliv og reise. Jeg har valgt å beholde denne, fordi den har alle mine innlegg fra tiden før og min opplevelse av å være soldat i Afghanistan. Er du interessert i å lese mer om dette, trygg på Forsvaret blant etikettene mine. Har du spørsmål om den tiden, legg gjerne igjen en kommentar :)

Vi sees!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen en hilsen eller kommentar :)