Historien bak bloggen...


Bloggen ble opprettet da jeg skulle reise til Afghansistan som vognfører i Force Protection i PRT 19/TSGF. Mye har endret seg siden den gang, og i år er jeg i gang med nye prosjekter. Fra august og ut desember skal bo i telt i Oslo marka, mens jeg fullfører mitt tredje og siste år på sykepleien.

onsdag 5. august 2015

Sør for Mønevannet - 4. august

Jeg merker det veldig godt at "prosjektet mitt" er helt i startfasen. Sekken har vært litt for tung og jeg har allerede på 4 dager pakket den om 2 ganger. Noe for å lette vekten og noe fordi jeg stadig finner bedre måter å pakke på. Smarte løsninger dukker opp med erfaring!
I skrivende stund ligger jeg i teltet. Regnet høljer bokstavelig ned. Og jeg priser meg lykkelig for at vi rakk å spise kvelds før himmelen åpnet seg.
Kim slo følge i dag, selv om han skal på jobb i morgen. Utrolig koselig, på samme tid som det ble en god grunn til å ikke gå så langt.
Selv om det er tidlig i fasen, så setter jeg pris på selskap. Noen å dele disse små gledene med. For over alt hvor jeg går, ser jeg noe som er verdt å dele. Og gjennom bloggen får jeg muligheten for akkurat det.

Link til min nye blogg her

Starten ved Losby Gård
image2
image3  image5

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen en hilsen eller kommentar :)