Historien bak bloggen...


Bloggen ble opprettet da jeg skulle reise til Afghansistan som vognfører i Force Protection i PRT 19/TSGF. Mye har endret seg siden den gang, og i år er jeg i gang med nye prosjekter. Fra august og ut desember skal bo i telt i Oslo marka, mens jeg fullfører mitt tredje og siste år på sykepleien.

lørdag 4. februar 2012

Prinsessa


I (nesten) hver eneste jente tror jeg det finnes ei "prinsesse"..
Jenta som drømmer om en "ridder på hvit hest i rustning", om askepott bryllup og om å være ballets dronning...

Jeg er en av disse jentene! :)

Til hverdags liker jeg å fylle dagene med grønntjænest (jobben min), turer i skog og mark, kampen om å nå den høyeste fjelltoppen, trening og lek.
Men når f.eks. julebordsesongen begynner, da er det tid for å hente frem det aller mest feminine i meg, og ønsket om å bli "ballets dronning" følger tett på..

Hvorfor i alle dager kom dette opp i denne "grønnkledde-bloggen"?!
Jeg synes det er viktig å vise at jeg og mange av de andre jentene i Forsvaret faktisk er jenter!
Når helga kommer er det gøy å ta på litt ekstra sminke, bruke parfyme og kle seg etter moten. Det er hærlig å få vise mine feminine sider og tillate meg selv å se dårlige chick-movies på TV'n :)

Kanskje spesielt gøy er det med kjoler og sminke i disse dager, fordi min søster er vordende brud og jeg er så heldig å få ta del i hennes glede! :)
Og så klart, jeg får jo også prøvd en del kjoler..
Det er gøy det!! :D

Hadde lyst å legge ut flotte bilder av den vordende brud.. men det må vente pga brudgommen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen en hilsen eller kommentar :)